Jag har hittat mitt sätt..med en gnutta skeptism.

Det är sannerligen ingen nyhet att träningen kan suga så det står härliga till..och detta så väldigt OFTA! Så sant, så sant. Men fasen vad det gäller att hitta sin grej. Varför dessa dödens tråkiga promenader, och så helst innan frukost på det (ja, för det har vi ju läst och hört någonstans), när man blänger på klockan innan man ens kommit till första lyktstolpe?

Jag har precis kommit hem från ett hårt träningspass ute i de blå (snarare gula), ute i joggningspåret! Usch vad äckligt-hemskt-jobbigt det var till en början, men så snuskigt skönt det känns efteråt! Alltså, ska jag träna utanför gymets väggar, blir det inga mer tråkiga promenader, de tillför mig nada! Jag älskar ju att springa, och idag körde jag intervall träning..ruser varvat med lunk. Folk trodde nog att jag inte var riktigt klok, mitt på blanka och varmaste tidpunkten på dagen då får Jenny för sig att hon ska ut och springa. Kan det ha något med att beach 2008 närmar sig? Ehh, nää verkligen inte. Jag tränar enbart för att må bra och hålla igång konditionen, har inget med någon somhelst utseende aspekt att göra. Inte alls. Ni tolkar själva eller..:)

Så nu blir det middag, pyttepanna (Felixs närmare bestämt) för det har jag gjort mig välförtjänt av. Lite senare får jag besök och present i efterskott av ett sött litet par. Nu måste jag hurry up här.

Mamma- jag håller alla mina tummar (dock har jag bara två men det får gå:)) för dig ikväll, min supermammi ska nämligen springa Vårruset! Jag suger lite där måste jag erkänna, jag ville inte hänga på, just av rädslan att inte komma under min nuvarande tid. FEGIS på mig. Loppet är en slinga på 5km i Vänersborg. Men det blir nog en sväng dit senare ikväll skull jag tro.

Vad gör ni denna torsdag? 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS-ja där ser man, idag fick ni en lång en från bloggen och mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0