Hemma-under-filten-mys vs joggingtur i regnet?

463504-44
????????? Jag borde ge mig ut på en liten runda, men det tar emot när regnet står som spö i backen. Men hur löd ordvitsen nu igen..jo, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Okej okej, jag tar åt mig av orden. Jag ska, jag ska, låt mig bara få äta upp den sista chokladpralinen först då-haha! Det är precis den typ av energi som jag behöver för att orka genomföra denna aktivitet nu. Och med lite musik i öronen så funkar det mesta!

Shit också, nu kommer jag ju inte undan, om jag skulle få för mig att banga..och istället hoppa i en utgångsoutfit å hänga med ut och dansa..ehh vad fan, det är ju bara torsdag. Jag håller mig till det första, även om det andra lockar betydligt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0