Hej du stackars blogg!

Den skriker och ropar på mig så det skär i mina öron. Jag har en föreställning om att jag alltid måste komma med något vettigt och intressant när jag ska blogga, men halooo, det var ju så det inte var - man fick ju faktiskt skriva och babbla på om vad kattsingen somhelst. Så bra!

Idag är det morsdag - och våra UNDERBARA MAMMOR, måste firas! 

Nu ska jag tillbringa några timmar ute i solen för att läsa om "att placera pengarna rätt". Jag fick ett dunder sug på att plugga nu - då är det inte tid för att trotsa.

M&M - köp något fint till mig när ni shoppar loss på IKEA idag! Det kan ni allt unna mig - puss på er!

Btw, någon som våndas av bakrus dagen till ära (mors ära)? Ja menar, schlagerkväll indikerar och tyder på att så kan mycket väl vara fallet. Och det är nästan så att jag känner erat stonkande och stönande bara för att hämta ett glas vatten. Men det är lov, ibland får man må så och med ett riktigt gott samvete!

PUSS mina goingar!
Ninni

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0