En orgasmisk upplevelse.

463504-58
Det finns inget som går upp emot en (en av mina absoluta favo desserter) tiramisu; men det finns ingen i denna värld som är så kräsen när det gäller smaken/konsistensen och färgen på härligheten som jag. Jag har upplevt de mest smakfyldda sådana till de mest "hellre-hade-jag-ätit-grönsaksoppa-till-efterrätt"(om det säger er något).

Tiramisun på bilden hör till de förstnämnda varianterna, den konsumerades för övrigt i vackra Roma. Jag minns att jag och mitt sällskap under kvällen var helt överens om att upplevelsen som desserten i sig själv ger, kan liknas vid en orgasm. Då inser ni förmodligen hur viktigt själva förberedningen, (läs förspelet) tillagningen, (läs sexakten) och slutligen den sista "finishen" är (läs det lilla extra som gör att du faktiskt kommer).

Ooopps då, detta inälgg blev ju hel poorigt ju..tänk vad en liten oskyldig dessert kan frambringa. Vilka kickar - vilka höjder!

Jag tror det är dags att jag avslutar här. Jag måste tydligen gå. Men jag återkommer .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0