Nämen dumma mej!

Jag hade faktiskt tänkt att blogga lite under helgen, några rader iaf, men hoppsan där, det hanns visst inte med! Jag får försköka att kompensera er för detta lilla bortfall i veckan..men jag skulle tro att ni har haft fullt upp med att sluka påskägg och dricka smarriga drickar ni med!
 
Nu har jag och min söta syster precis färgat håret på varann, nej nej nej, jag har inte blivit en "blond girl" igen-bara lite utväxt fix! Jag blev nöjd! Dock tvivlar jag på om Malin blev lika nöjd med min utförda prestation, det ploppade upp en och en annan mörk fläck i hennes, annars så väldigt blonda hår upptäckte vi just. Sug lite på den karamellen syster min, blir det inte bättre i veckan så åtgärdar jag det snarast!

Då har man en ny vecka framför sig, en ny kurs drar igång på onsdag (Internationell ekonomi) och jag har inte hunnit skaffa någon litteratur än. Jag önskar att jag kunde få en "spark i baken" av någon och plötsligt bli sådär super motiverad att plugga. Men just nu läser jag allt annat, tittar på allt annat, och gör allt annat än pluggar. Men hallå eller, det är väl ingen skada skedd, ja har ju all tid i världen på mig! Jag har börjat att kika lite smått på olika sommarjobb, och om jag vill tjäna pengar och byta mitt fattiga studentliv mot ett rikare arbetsliv, för ett tag iaf- jo tack, väldigt gärna! Nu ska jag hoppa upp i min vita (visst tänker jag praktiskt), fina och alldeles supersköna soffa. Andra avenyn och en kopp varm choklad är det som gäller härnäst.

Hoppas att ni har haft en härlig påsk, och än så är den inte över!
kram&puss ( jag är ju bara tvungen efter mitt tidigare inlägg)

Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0