Lördag, men "måndag"..

Lördag idag. Lördag=lördagsgodis. Lördag=klädförberedelse inför kvällens utgång. Lördag=dancemoves till skön musik. Lördag=god mat och goda drinkar.. 

...man kan ju alltid drömma, drömma om att just den lördagen skulle vara min ikväll...men idag blir det "måndag" för min del! Men en "lördagsmåndag" känns mycket lättare i pluggsyfte, än en renodlad boring måndag, lixsom. Jag säger bara-den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

Flickor, ( just ni ja) jag längtar, längtar, längtar!

Igår kväll var jag och Johanna ute på en liten kvällspromenix-så mysigt att strosa längs kanalen här i Trollhättan, å "tjejsnacka" ikapp såklart. Sådant stuff som ni killar inte förstår. Borde definitivt införa dessa små promenader som rutin på kvällarna..snarare än undantag.

kram, kram, kram mina lördagsgrisar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0