Vilken dag..!

Världens bästa kusinbarn-Desiré och Tobias med familj har varit på besök och världens bästa syster och M likaså! Det har varit en härlig, mysig, livlig och nu på slutet en stressig dag! Men nu-precis-exakt blev jag helt och hållet klar med mitt arbete. Uppgiften ska vara lärarna tillhanda senast kl 00.00 idag, jag lyckades med en marginal på hela två timmar-inte illa pinkat där! Nu får jag helt enkelt bara avvakta och se huruvida det höll eller inte.

Jag längtar lite tills imorn hörrni, ska nämligen skämma bort mig själv lite extra då..thi på det! Och det verkar även som om det lutar åt att ta det där första doppet i det blå..

Jag vet precis vad jag ska göra härnäst-läsa veckorevyn,måla naglarna och äta cashewnötter med choklad överdrag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0