Reading, reading and reading..

men hajar jag något av det här egentligen!? Hmm tveksamt, inte just nu iaf. Men det kan vända fort, sådan är jag. Att  beskriva i "egna ord hur de mänskliga resurserna är sammanhängande och förbundna med företagets strategiska bit"..krävs ordentligt att filura på.

Med en för närvarande skrivkramp, "hjärnkramp och inspirationskramp" har medfört att "repeat knappen" varit inställd på sidan 17..och så ett bra jävla tag.

Tjingtjong och vad gör det när jag har en hejdundrans god glass pågång! (Är jag inte barnsligt provocerande med mina fyndiga och välarbetade verk till rimm?)

So long mina färskpotatisar!
                    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0