Midsommar blir så bra!

Jag ger, egentligen blanka sjutton i om det regnar, åskar och blixtrar på självaste midsommar, för all del är sol välkomnat, men det viktigaste för mig är att vara med fina vänner och belägen på den plats som jag älskar allra mest, nämligen Grebbetsad. Känner mig nästan på gränsen till smått patriotisk, men fyfasiken vad jag älskar denna lilla by. 4ever♥♥

Malin.C kommer hem från Oslo å ska övernatta i min flickiga- barndoms-våningsäng-sött värre! Sedan fick jag precis veta att Cecilia med vänner kommer upp till Långeby i helgen-åå vad kul å träffa dig igen! Såklart att jag blev ledsen att min älskade Marianne inte kunde komma, men som vi bestämde så bokar vi in en annan helg-då vi gör "loftet" (läs terassen) och går "total loss" som bara du och jag kan-hehe! Miss u.

Det blir en sannerligen sen frukost, därav skriker magen värre än katten när han är i akut behov av föda. Så hej så länge!

puss mina vackra skapelser!
Ninni♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0