Måndag, måndag..

jag älskar måndagar-är inte helt säker på orsaken till det-men jag bara gör det rätt och slätt! Skål för måndagar!

Häromdagen så blev jag matförgiftad så gårdagen var mindre "glammig"..jag tror jag hoppar att nämna några detaljer, men jag ville bara klargöra varför jag inte var direkt kontaktbar igår. Så då vet ni, iaf några av er varför jag inte svarade på några samtal/sms. Usch, det är nästan det värsta man kan råka ut för bland de vanligaste "svensson" sjukdomarna. Jag är inte helt frisk ännu, ja känner mig helt matt i kroppen, men efter en liten tur ner till fåren-haha så fick jag några krafter tillbaka! Men ofattbart vilket vrak jag var igår..

Det finns vissa saker som gnager i mitt huvud för tillfället, igår söndag så var det ju deadline för module 3 i min kurs SHRM, men eftersom jag var sänliggandes och icke kapabel till att trycka på "submit" knappen så hann mitt arbete inte in i tid. Jenny grips av panik och världen faller i bitar, typ. Fan också. Men!!! Åå vad skönt att det finns dessa men ibland, det gör nämligen inget att den kommer in några dagar för sent utan jag får den bara rättad därefter, några dagar försent alltså. Och det överlever jag nog då jag överlevde gårdagen.

Nu ska jag försöka få i mig något ätbart, helst rinnande då jag känner mig ganska äcklad av mat..livrädd för att få i mig något gammalt och farligt. Man blir överdrivet nojjig efter något sånt här, men det lägger sig säkert på två gröna då jag älskar mat i alla dess former!

Det var riktigt skönt att få nudda lite vid tagenterna å blogga-och jag dyker snart upp igen!

tjinngtjing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0