Hur spontan är det tillåtet att vara?

 Jag har big time planer going on here!!

Men jag vet inte om jag vågar, törs och kan hantera min hemlängtan.. Carro ska vi??!?! En väninna (som för övrigt kan allt och lite till om denna icke sovande stad) och jag pratade lite flyktigt om denna tokiga idé..men ack så tänka-en-gång-extra-innan-man-dissar-den-helt.

Jiiiiises vad jag vill, det räcker ju med tre månader..men hur blir det med plugget-kan man läsa motsvarande kurser i mitt program, fast då i New York..?! Hur funkar det liksom?!

Okidoki, jag får helt enkelt ringa och bomba någon med tusen frågor, någon kunnig inom området vill säga:) Och jag har en given kanditat.

tjing♥

å så en puss, för det har ni inte fått idag!

Kommentarer
Postat av: Mini

Jag hade så gärna velat det gumman! :)

2008-06-25 @ 22:48:36
URL: http://carolinelundh.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mini: Innebär det att vi tänker på saken två gånger då?!:)



Det kittlar i magen nu..

2008-06-25 @ 22:53:47
URL: http://jennyhelgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0