Glad midsommar säger jag och bloggen!

Wiiiihooo, då var dagen äntligen kommen och generöst nog så bringnade den med sig lite solglimtar! Vi tackar för det! Nu sitter jag och äter lite "midsommar light" frulle och ska snart börja denna underbara dag, men först stilla min apstenens-jag talar givetvis om att blogga en dos kära vänner!:-)

Så vad indikerar dagens agenda på? Jo sörrni, först blir det lite midsommarfirande härhemma, binda krans och eventuellt ta ett bad med tjejerna från Lerum som kom upp sent igår kväll! Vid sex tiden ska jag hämta upp min raring till tjej Malin och sedan vid halv sju börjar the big party, nämligen MIDSOMMARFESTEN I TANUM BIG TIME! Vi blir ca 25 st, och jag har fixat jordgubbar, gammaldagsvanilj glass, grädde, musik, blommor, allsånghäften och funderar just nu starkt på att ta med mig gitarren..men jag är således ringa duktig på det där..ehh vad sjutton liksom!

Jag hinner nog blogga en snabbis frampå, så vi säger hej sålänge då!

Men framförallt-GLAD MIDSOMMAR alla mina stjärnor♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0