Givmilda pappa.

Denna bedårande söta blomster låg ingen annan än bästa pappa bakom. Sjusigt som få-rosa rosor i rosa kruka.

Pappa kan han!

Jiiiiiiises vad de skriks och hojtas där ute i tv-rummet, jag löper in emellanåt för att göra en snabb koll. Jag måste ju ta några små "minipauser" i pluggandet. Just nu serverades jag en tallrik med olika ostar, oliver och smaskiga kek! Och nu blir det snart middag också, lyx-lyx-lyx kallar jag det. Jag är ju trots allt 22-år..men men. Jag klagar INTE.

Asså, gud vilken mysig och perfekt lördag det har varit och fortfarande är, och tänk att jag lyckades stå emot suget inför en utekväll för att istället sitta här och vara duktig och göra nytta (inbillar mig det iaf).

Hoppsan och se där vad jag uppdaterar flitigt idag, men jag sitter så lägligt till liksom, plus att jag är på max blogghumör!

PUSSSSSSSSSSSSSSS mina hjärtan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0