Avkoppling-hur är det egentligen med det..?!

Hmm..jag har nog alltid haft svårt för att koppla av fullt ut, helt å hållet och till 100%. Då man bara är, och ingen klocka eller annat existerar. Jag sitter alltid på en massa funderingar, tankar och idéer. Dessa är i ständig sysselsättning, oavsett om jag läser en bra bok eller tittar på en film. Personligen så har jag inte ont av det, men är det verkligen sunt att  "on" knappen står på dag som natt? Ehh, tanken kom bara över mig när jag satt och läste en av Mia Törnbloms böcker, då jag samtidigt planerade kvällens träning, morgondagens kläder och vad jag, Maja och James ska hitta på till helgen. Nåväl, ingen kan iaf påstå att man skulle vara ineffektiv.

Nu startar jag min sommarkurs om exakt en vecka, ser verkligen fram emot att läsa den. Kul att den är på engelska, och det passar ju bra då Maja gått och skaffat sig en Irlänadre-tajming där!

Sitter för tillfället och planerar veckan som kommer, imorn ska jag hälsa på och busa med min Peter. Jag är super nyfiken på att se hans lägenhet., har ännu inte kommit till skott med att hälsa på honom. Skäms lite..förlåt.

Mitt ansikte svinbränner just nu, som ett resultat av dagen. Ajjj. Att man aldrig lär sig att fälla ihop solstolen den där förödande sista timmen. Pust. Aja, det lägger sig nog lite under natten. Men hörrni, kan vi ha det bättre än såhär, soliga dagar, mysiga kväller och hela juni, juli och augusti framför oss!

Den här sommaren blir så bra♥

So long!
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0