Att köra i diket.

Ingen större fara, då jag inte kört fast. Bara kommit lite snett, på sniskan liksom. Jag och Linnea begriper oss inte på veckans assignment, den är luddig och jag blir galen på skiten. Vaddå analysera rekryteringsmetod??-och vidare komma med förslag på förändringar och utveckling i den valda process..?? Vad fan kan jag om det..har i princip läst uppgiften sedan jag tog min första tugga på frulle-frallan..och här sitter jag nu med min kvällsmacka och är precis lika "oklok" som jag var när dagen tog sin början.

Men vad gör det när man är rik som en groda (?troll?):-) Låt  mig få vara sådär barnsligt lycklig ett tag nu!

Och snart bär det iväg för en spa helg!

Tjena säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0