Ett ovanligt klockslag.

God morgon darlings! Har ni sovit gott inatt? Det har då rakt inte jag, på sin höjd två timmar. För min del beror detta på värmen, och jag kom att minnas när jag och min plutt Joanna var på språkresa på Malta. Den värmen, de sömnlösa nätterna-puh.

Nåväl, nu sitter jag iaf här och äter frulle, för att vara exakt-två kokta ägg, en macka med skinka/ost och en skål med fil, sylt och flingor. Mumsfilibabba på det!

Det är inte av en rutinvana att blogga vid detta konstiga (troligen för dig det normala) klockslag, det har jag tidigare aldrig gjort. Men jag ska jobba lite och tänkte för ovanlighetens skull prova att plugga på de lite mer normala tiderna. Arbetsmyran i mig brukar ju som vi vet vakna till liv vid 00.00 snåret, precis som inatt. Är man en gammal bartender så är det nog inte så mycket att göra åt den saken. Men jag blev klar med mina uppgifter och det känns grymt skönt att kunna starta på ny kula idag och inte ha något släpande efter sig. Så när maten landat i sin lilla mage och detta inlägg är avslutat så drar jag genast igång med module 4. Det är inte klokt att halva kursen snart har passerat.

Jag har bestämt mig för att få så mycket som möjligt gjort under de fyra kommande dagarna, då jag tänker ta mig en liten minisemster nästa vecka. Det är absolut den största fördelen med att vara student, att flexa lite efter behag. Det blir bland annat lite Norge besök, några äventyr och myshäng med vänner!

Måste bara inflika att, mitt shopping sug börjar sakta smyga sig på..inte bra då jag drar in till stan imorgon. Jag kan ju omöjligt intala mig själv att "handla du på", då studierna inte genererar så fasligt överdrivet mycket likviditet. Men en dag amigos..en dag. Kom ihåg att det var här ni läste "det" först:-). Skam den som ger sig.

Ha en toppen dag, så snackas vi senare!
Ninni♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0