Det är ju inte klokt så duktig jag är!

Jag har precis kommit hem efter en löprunda på 5km-otroligt skönt! Den första och sista km var definitivt de värsta. Jag vet inte, men jag gillar verkligen att springa i så kallade "icke optimala väder", antingen då det är stekande hett, blåst eller regn..mycket märkligt drag det där. Jag får, jävligt weird asså , mycker mer energi och kraft under sådana väderförhållanden. Sug på den ett tag.. Kanske beror det på att jag vet att ingen annan förmodligen skulle ge sig ut och springa dessa dagar, vilket triggar igång och motiverar mig till att göra det. Perhaps.

Nu härnäst? Fylla på med massa jordgubbar, banan och vaniljyoghurt när jag ändå tycks befinna mig på "hälsoplaneten"  idag. Sådana dagar har rakt inte förekommit de sista två veckorna. Usch nu fick jag en skvätt dåligt samvete, detta var min första löprunda på hela tvååååå veckor. Jiiiises, men det har varit hektiskt med skolarbete på sistone, dock är givetvis INTE det en ursäkt. Inte i min värld. Hälsan borde vara prio nummer 1 i alla människors liv. Och vad som är hälsa för just dig är du nog väl medveten om, och detta varierar självfallet från person till person. Hälsa för min pappa är t.e.x att pyssla i trädgården vilket jag inte skulle tro vara definitionen för t.e.x Zlatan. Ja, ni fattar poängen.

Bisous toute la Suède de moi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0