Den satt som berget den..

Gud så bakis jag har varit fram tills nu ungefär! Vi började t.o.m söndagen med varsin tacos tallrik för att skynda på bakissmällan. Det var en lyckad och super fin lördag, men jag kan inte minnas när jag mådde så här sist..i så många timmar efteråt. Men men men!, det är underskattat att vara bakis, utifrån en aspekt, för i själva verket är det ett ganska så problemfritt och kravlöst tillstånd att vara i och sådana dagar behöver vi nog alla ibland..uppenbarligen jag i alla fall. Så FÖRST efter min joggingrunda här ikväll försvann mitt illamående. Det var priset jag fick betala för en mycket bra helg och det kan jag gott och väl leva med.

Då var de sista klapparna införskaffade, rimmen skrivna, julstädningen completed och naglarna lackade röda. Imorgon ska julduschen göras, håret lockas och så ska jag lyssna på julmusik tills "vår traditionella lilla julafton" ska firas hemma hos syster i Uddevalla. Undra om jag får den där rosa yogamattan av syster..eller en pilates boll..hmm. Längtar! Men årest absoluta bästa julklapp må så bli min lilla kines, en julklapp till mig från mig liksom ( nääe vet ni vad, jag har inte kunnat bestämma mig för ett namn..stackars lilla namnlösa kines..).

GOD JUL ALLA MINA SKÖNA LÄSNISSAR

   nä det här lockar oss inte ikväll.. nu vill jag ha mozartkulor och mormors köttbullar!

Xoxo♥


   

Kommentarer
Postat av: Brunfläck

ja ha du du vill ha en rosa matta av söstra din. Du får väl se vad jultomten tar med sig. Att ha kul en kväll på krogen har sitt pris men jag tycker du var värd detta. kram och puss från jultomten

2008-12-22 @ 22:43:14
Postat av: lisa

Söta ni är! jag missade ngt hör jag ;) fan :)

2008-12-23 @ 06:11:28
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0