Penny!

Kinesen har anlänt, och just nu ligger hon och snuttar i mattes knä ( wow tänk att jag äntligen kan titulera mig som det!). Hon har en salig blanding av läten för sig. Hon fascinerar mig. Enormt. Hon är bedårande vacker. Till skillnad från hennes matte i nuläget ( jag säger då det - det syns att fröken firat jul ja..suck!) . Jag tyckte i första anblick att hon såg ut som en leksakshund, hela hon var så overklig. Så pytte, så förnäm. Nu ska jag sluta kalla henne för hon - hennes namn blev finally Penny! Tack lilla Anna!

Imorgon ska jag visa er lite bilder från julafton mm. Hoppas att ni är nöjda med er jul! Vi säger så - puss och godnatt från Jenny & Penny (åh jag älskar den kombon!)

så jag tror minsann att jag skriver den igen..:)

/ Jenny & Penny ( för Penny måste ju "gillas" då hon är indirekt delaktig i nattens inlägg..) 


Kommentarer
Postat av: mats

Gott nytt år Jenny & Penny!

2008-12-30 @ 08:07:01
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Penny / Fundera nu du /

Hej Jenny !

Är hon inte söt ?

2008-12-30 @ 15:50:35
Postat av: Jenny

Penny: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...gaaah vem är du??:)

2008-12-30 @ 16:32:33
Postat av: /penny är söt

du är en apa

2008-12-30 @ 19:26:10
Postat av: annie.

åh hon är så söt. grymt att jag kunde hjälpa till med namnet hehe :) och shit vad kallt det såg ut med dopp. har aldrig tänkt på att man kan bada där ! just i den viken menar jag. ligger inte götes båtar ivägen ? ;)



många kramar till dig o lille penny.

2009-01-06 @ 23:58:32
URL: http://itslikeelectricity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0