Jag (tror) har bestämt mig för kinesen.



Precis pratat med uppfödaren, och hon har en kull innan detta året är slut! Ser ni förresten vad det är för en liten? En kines - en kinesisk nakenhund. 30 cm i mankhöjd och föga 5,5 kg. En del tycker att den är anskrämligt ful - själv smälter jag! Det är en klockren Jenny hund. Vad tycker ni?

Ska jag slå till? Eller ska jag vänta tills nästa år? Jag tycker ju att jag väntat nog så länge och jag vill inte säga att detta är ett av "mina många typiska impulsiva förfaranden"..nej, ett hundköp har varit på min tapet länge nu, men kosing så att säga har hindrat mig från att komma till avslut.

Beslutsångest - mon dieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0