Jag har blivit 12 igen..

Det här är den bästa fredags kvällen under hela hösten. Jag har fått de finaste julklapparna, jag är tillsammans med den bästa människan jag vet. Vi både beter oss som och gör saker som vi gjorde - precis som tolvåringar. Ibland inser jag inte hur priviligerad jag är. Jag älskar dig Majja - tack för allt du gjort och gör för mig, tack för att du är här när jag vaknar upp imorgon. Du får mig att må så bra. Jag minns inte när jag skrattade så här mycket sist, nerifrån magen, ni vet när det gör så där skönt ont..när man inte får luft..fast den kommer tillbaka.

Oj, nu vart jag lite senitmental och blödig här. Nu ska jag stänga ner datorn för ikväll medans Majja frossar i stjärn chips. Hon äter alltid det när hon är hemma i Sverige - finns inte att köpa i Dublin. Nu ska vi ner på stan för en liten natt promenix. Imorgon lutar det år bowling, Liseberg och möjligen utgång på det..vi får se. Allt är bara så underbart just nu. Och det räcker mer än väl.

OCH TACK för alla finurliga och härliga namnförslag - bra jobbat där. Söndag är deadline. Och jag har redan fixat två stycken hundvakter till kinesen, då jag far och flänger titt som tätt.

<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0