Svart bälte (till moi) i vardagseffektivitet!

♥shoppat på loppis ( prutat så det står härliga till)

♥besökt Trollhättans stadshus ( nästa vecka smäller det-"bye bye-enbart-sjunga-i-duschen)

♥ Fixat kurslitteratur (notera att jag ligger hela två veckor före)

♥ Begärt bostadsbidrag (inte fan försörjer någon rik snubbe mig inte)

storhandlat mat och fyllt kylskåpet..kan detta verkligen ha inträffat (vuxenpoäng där gaah!!)

-
kört galet, tokigt och på helt fel filer på väg 45 (bilisterna stormtutade på mig??! har aldrig påstått att jag är en van förare..) vissa blonda hårstrån tycks vara omöjliga att färga.. 

- matat parkeringsautomater med allldeles för mycket pengar ( tog fel automat till fel plats samt att en jävel snodde min parkeringsplats när jag drog å handlade-fyfaaaan för en stil!!)

-
pratat sönder mobiltelefonen med mina godingar ( kan inte alla mina underbara vänner vara samlade på en och samma plats istället-här hos mig..)

Där ser man, en tisdag på både gott och ont!

Nu ska jag mysa ihop mig härhemma, fixa varm oboy och ostkaka (finns en "lättare" variant) med sylt och äntlligen göra slag i saken! Jag talar givetvis om poker. Nu ska jag hitta tillbaka till den form jag en gång befann mig i. Nu beger jag mig in i en värld där jag trivs jävligt bra. Hur kan jag haft hjärta att bortprioritera en sådan viktig del i mitt liv? För ett jävla plugg lixsom..men möjligt att mina ekonomistudier kan tillföra något positivt till min spelarstil..

Alla pokerhajar därute- Miss Respect and Goingen (mina två domän i pokersammanhang, vill påpeka att det var mitt forna ex som uppfann mitt väldigt respektingivande namn á goingen) is back to stay!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0