Modegirl(?!) vs Teknogirl.

Mina befintliga egendomar fick ett tillskott av teknoprylar igår, och från att ha varit flickan med den största tyngden(bokstavligen) på kläder, skor, accesoarer, smink, väskor (ja ni vet allt sånt dänt), grodor och diverse godisgömmen lite här och var..så dominerar numera mina egendomar, i majoritet av en drös med teknologioska prylar!

Igår var vi på Överby och jag handlande (pappa betalade) allt från telefon, skrivare, hörlurar till en iPod shuffle!

Nu har jag utrustning för alla möjliga tänkbara aktiviteter: •ge mig ut på milalånga (läs istället kilometer) joggingrundor med min musikspelare, •jag kan skriva ut finfina foton/arbeten och ♥♥dansa all night long med mina goa vänner med hjälp av det enorma soundet i de nyinköpta högtalarna! Som t.e.x  ikväll! Ikväll blir det party!
 

(btw, jag hoppar till som en vettskrämd unge varje gång det ringer i min hemtelefon)

Nu då?: Kaffe kaffe kaffe, måste ha kaffe NU!

Hörs sen!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0