Är det redan över?! Sådär bara.

Det regnar, det blåser och himmlen är alldeles nattsvart.

Jahapp, så solen, sommaren och jordgubbarna tyckte, bevisligen nog, att det hade gjort sitt. För den här gången. Well well.

Men om det är så värst sorgligt,? ehh, när saknaden blir för stor finns det medel att ta till, det stavas-R.E.S.A.

Jag var riktigt nära på att följa "dagens impuls" och dra en vecka till underbara Espania..men ibland måste man ta sitt ansvar. Så det gjorde jag idag. Jag ligger efter med skolarbete och åt helvete massa annat. Så får bli en annan gång. Och den gången har jag inom räckhåll.

Btw, jag känner mig inte stressad i min rådande situation-känslan av att man "ligger efter" med något måste ju bero på att man uträttat andra viktiga saker. Livsviktiga i mitt fall.

ciao!

Kommentarer
Postat av: mats

Jooo - det är Marie. Fast låten har Suzanne Vega skrivit för sådär en 30 år sen! Godnatt!

2008-08-10 @ 23:16:15
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0