Äntligen har jag bredband-hola världen!

Appstinens, frustration, rastlöshet och total panik är ord som skulle kunna sammanfatta Jenny`s vecka utan tillgång till internet! Va?!?! Får sådant ens lov att existera i dagens hyper-hypade-tekno-samhälle..internetlöshet alltså?! Puuuuu, det var en pärs, en rejäl sådan. Men, I am back again, halleluja för det! Jag har ju mina trogna läsare så jag får hoppas på att ni håller i, och ni som försvunnit p.g.a av min vecka till trauma (och gett upp upp hoppet om att den där usla bloggerskan aldrig tycks uppdatera igen) -ni kommer tillbaka! Thats for sure, det vet jag sörrni..hehe. Ingen vill väl missa vad som rör sig i mitt huvud och mitt spännande studentliv..

Jag har fixat och trixat med mitt bredband hela dagen och är nu hungrigare än vargen själv så jag ska rusa ner på stan, för jag orkar inte diska stekpannan efter mitt tidigare bruk vid lunch idag. Ni föstår, jag har blivit ompysslad och omhändertagen av mina älsklingar därhemma, typ hela sommaren så jag är inte van vid att diska den där nedrans stekpannan två dagar på raken, och defenitivt inte två gånger om dagen!!

Jag har en känsla av att jag kommer att spruta inlägg fram igenom, det finns alla förutsättningar för det-med en snabb uppkoppling, massvis med inspiration och en höst som väntar talar allt för det. Jag är på som aldrig förr!

Ååå då, jag som har många fina/roliga bilder att visa för er..men batteriladdaren är utom sikte. Jag ska se vad jag kan göra åt saken, men först mat tack.

Förresten, jag har faktiskt saknat er, bloggen och mitt "sprattlande finger mönster" på tangentbordet:)! Jag är glad att vara tillbaka, och vet ni, nollningen tar sin början redan på ONSDAG! Men i år är jag ingen liten nolla, utan en fullfjädrad andra ringare (undra om det heter så?!).

ciaoooooo så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0