Solen som väckarklocka..

och det finns inget som slår att vakna upp i min säng, hemma i Grebbestad. Solen skiner, måsarna skriker och här sitter jag iklädd mammas myspys kläder. Jag ska spendera en hel vecka här ute, tenta plugga och bli bortskämd med massa god mat och kärlek. Jag blir typ 10 år när jag är här. Känns som att jag fortfarande ska gå ner till vattnet och fiska krabber för att senare spela "flipper" och köpa godis för den där tian på Saltviks camping.

Då vet mina kära vänner var jag håller hus i veckan, och jag kommer att blogga en hel del!

Nu ska jag slänga mig över mina böcker, men först och främst blir det frukost!

Jag är för övrigt väldigt happy big time idag, om ni ville veta det:)

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Martina

Raring, vad skönt för dej att vara hemma på kusten... Längtar så till sommaren och havet nu när solen skiner!!! Lycka till med pluggandet!

Puss Puss

2008-04-16 @ 16:15:14
Postat av: Ninni

Martina: Tack min gullunge! Du skulle varit här nu,då hade jag bjudit dig på en kall öl:) Visst, man längtar som bara den nu!!!

Hoppas att din dag oxå varit bra!

Förresten, hur var det i lördags-blev mitt recept bra:)

puss&kram

2008-04-16 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0