Rosa i alla väder.

Färgen håller i vått å torrt, ur å skur! Jag tröttnar aldrig på denna barnsligt-vackra färg. Hämtade ut paketet och där tittade en grymt snygg jacka fram..just i färgen rosa! Att den ska på imorgon ja. Dito.

Riktigt härligt att träna idag, dock verker min fot som jag vet inte vad..mysko. Försvinn dumma värk. Vet ni, en så söt sak inträffade på gymmet idag. Jag och en okänd tjej (skulle tippa runt 24-års åldern) kommunicerar följande:

Tjejen: åå va kul att se lite yngre folk på passet-brukar vara jag och gamlingarna typ.
Jag: Jaha, så bra att jag tog mig i kragen och kom hit då!

Lite senare..

Tjejen: du har inte lust å hänga på å träna imorgon, dans kl 19?
Jag: ööö,äää...jo men varför inte, vi kör på det!

Summan av kardemumman, jag har fått en ny träningskompis, men till det lustigaste-tjejen bodde i princip granne med mig! Haha, det håller återigen, världen är då bra liten. Pytte liten. I miniförpackning.

Tjingchong, plugg å mat pågång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0