Grattis nu är du ett år närmare döden.

Egentligen, om man tänker lite närmare på det här med födelsedagar. Jävligt hemskt och läskigt ur en synvinkel. Typ grattis nu är det ett steg närmare avrättningen. Nej, usch vi snackar om annat, och vi trycker off på annalysknappen. Vad fan kom den dystra impulsen från? Jaja, jag älskar att fylla år, så är det med det! 

Men hej förresten mina läsare! Har en tendens till att tillämpa "in medias res" i varje inlägg. Mindre artigt. Så HEJ på er mina fiskbullar!

Idag har jag varit på diverse små äventyr och flängt både hit och dit! Så jag vart helt slut när jag kom innan för dörren. Värme och sol i all ära, men man svettas ju fan som en maraton löpare efter en runda på stan.

Nu måste jag röra ihop något i form av föda för att senare iväg å shaka loss på Plus! Ska bli riktigt kul med dans och framförallt en annan typ av träning. Variation är ett måste i mitt liv.

Tjenixen babes!



Kommentarer
Postat av: Kate

Tjenixen på dig själv :)

2008-04-29 @ 21:26:35
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0