Efterkloksamhet var det och det..

börjar tämligen bli en förekommande standard hos mig. Jag har en stor tenta om ett par dagar, och jag känner mig super stressad inför det. Och som vanligt ställer jag mig frågande till varför jag inte började att plugga tidigare, åtmistone en vecka. Jag hoppas innerligt att jag inte är fallet, "det går inte att lära gamla hundar att sitta" i detta avseende. Jag har vissa delar klart för mig, men icke desto fler. Hmm..funderar på att ringa upp min lärare för en sista-minuten-lektion..kan man gör det? Seriöst, om man pröjsar bra?! Det får bli min reservplan helt enkelt!

Nåja, jag ska skutta ut på altanen och göra några ytteligare försök innan jag tar till den, aningens, desperata metod ovan.

Hur mår mina grodyngel därute idag?

Önska mig lycka till då.  
Vi hörs lite senare!

puss&nuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0